Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
Середа, 17.10.2018 08:06
Русский Русский English English
Новости в формате RSS Украинская биржа в facebook Украинская биржа в livejournal Украинская биржа в twitter Украинская биржа в linkedin
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Ринок Залучення Капіталу
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналитика и новости рынка

Суббота, 3 марта 2012

Коментар по акціях ВАТ «Мотор Січ»

КІНТО
Рекомендация: MSICH, Мотор Січ, азпокупать

Динаміка акції ВАТ «Мотор Січ» на інтервалах від тижня до трьох місяців була кращою, ніж динаміка індексу УБ. Більший відрив від індексу УБ спостерігається на довших інтервалах у 3 місяці та з початку року +8 та +9 в.п.

Інформаційний фон довкола компанії достатньо насичений, а учасники ринку чекають на оприлюднення детальних результатів діяльності 2011 р. та перспектив 2012 р., яке відбудеться на загальних зборах акціонерів 22 березня 2012 р. Попередньо відомо, що Мотор Січ завершила 2011 р. з чистим прибутком
1,344 млрд. грн. (+9% р/р). Також відомо, що нерозподілений прибуток за 2011 р. зріс на 50,7% до 3,935 млрд. грн.

Чистий прибуток виявився нижчим консенсус прогнозу, проте навряд чи може бути оцінений як негативний сигнал. Причиною саме такого рівня чистого прибутку очевидно була особливість нарахування податку на прибуток для ВАТ «Мотор Січ». За фінансовою звітністю 3 кв. 2011 р. та попередніми даними всього 2011 р. зрозуміло, що податки розподіляються нерівномірно, тому справжнє «економічне» значення чистого прибутку не відповідає «обліковому» зазначеному в звітності. Інших суттєвих факторів негативного впливу на ЧП компанії поки що не встановлено. Довгостроковий борг за 2011 р. скоротився у 3,2 рази до 83,2 млн. грн. – відповідно зменшились фінансові витрати компанії. EBITDA рентабельність 3 кв. 2011 р. була на рівні 2 кв. 2011 р. 38,97%. формований на 95% портфель замовлень на 2012 р. та відсутність негативних новин не дає вагомих підстав для суттєво нижчої рентабельності за цим показником у 4 кв. 2011 р.

Цікава ситуація стосовно нерозподіленого прибутку сумою
3,935 млрд. грн. Акціонери можуть очікувати суттєвої виплати дивідендів, а от пан Богуслав серйозно налаштований на розвиток бізнесу, тому акцент буде, скоріш за все, зміщено на утримання прибутку на розвиток підприємства. Серед витрат розвитку варто зауважити витрати на модернізацію станків (у 2011р. сума становила 520 млн. грн.; у 2010 р. 408 млн. грн.); інвестиції в Оршанський авіаремонтний завод та логістичний термінал на його базі; інвестиції в авіаремонтні заводи у Вінниці, Конотопі, Севастополі; спільні проекти з Росією; витрати на дослідження та науково-конструкторські розробки. У 2009 р. дивідендами будо сплачено 3 грн. на акцію.
В 2010 р. з ЧП 1,214 млрд. грн. на дивіденди було направлено лише 19,8 млн. грн., що становило 10 грн. на акцію. Обсяг виплачених дивідендів за результатами діяльності 2011 р. може продовжити цей тренд зростання, однак вже за нижчих темпів приросту.

Загалом стратегічний розвиток компанії з розвитком суміжних видів бізнес діяльності (авіаремонтний напрям); з підвищенням технологічного рівня продукції та її постійним удосконаленням; а також зі збільшенням диверсифікації ринків збуту знижує ризики компанії та створює надійний фундамент довгострокового розвитку та успішної діяльності у майбутньому.

Іншими новинами з часу минулого огляду (25 січня 2012 р.) є планомірне підписання компанією інвестиційного договору щодо модернізації Оршанського авіаремонтного заводу. Завершення розробки нового двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ4Е, що є подальшим удосконаленням двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1В та призначений для модернізації вертольотів Мі-8Т. Сертифікаційні заводські випро-бування вертольота Мі-8МСБ та державні випробування модернізованого ударного вертольота Мі-24П зараз тривають у Криму. Вартим уваги є законопроект «Про внесення змін в Податковий кодекс України щодо перегляду ставок деяких податків та зборів». Даним законопроектом передбачається встановлення нульової ставки ПДВ при імпорті літаків та вертольотів на територію України. У випадку прийняття закону іноземна авіатехніка стане відносно більш конкурентною за ціною. Однак, враховуючи вже наявні тверді замовлення на літаки АН-148 зі сторони Росії та поточні низькі обсяги виробництва, логічно в середньостроковій перспективі очікувати як мінімум стабільного завантаження українського авіавиробника та відповідного попиту на продукцію Мотор Січі. До того ж 1 березня був оприлюднений законопроект «Про внесення змін в Податковий кодекс України для підвищення конкурентоздатності літаків вітчизняного виробництва» яким передбачено позбавити пільг авіакомпанії, що тимчасово ввозять та вивозять іноземні регіональні літаки за договорами операційного лізингу.

Акції Мотор Січі на сьогодні торгуються по трейлінгових коефіцієнтах EV/S = 0,9; EV/EBITDA = 2,3; P/E = 3,6, що вказує на відчутний потенціал росту ціни акцій.

Виходячи з досягнутих результатів діяльності в 2011 р. перспектив стратегічного розвитку компанії в 2012 р., а також фунда-ментального значного потенціалу росту ціни акцій, рекомендуємо купувати акції ВАТ «Мотор Січ».


Другие рекомендации по инструменту
19 августа 2014
АРТ КАПИТАЛ
26 октября 2012
КІНТО
30 мая 2012
КоммерсантЪ, №84 (1574)
16 февраля 2012
Аналитический департамент SORTIS


Copyright © Українська біржа, 2008-2018. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: 01004, м.Київ, вул. Шовковична, 42/44, Бізнес-центр «Горизонт», поверх 1
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду