Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
Понеділок, 14.07.2025 21:29
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Фондовий ринок
Строковий ринок
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Вторник, 6 августа 2013

Аналітичний огляд ринку

КІНТО
Прогнозируемое настроение рынка: Падение
Индекс UX по итогам дня: 884,33+0,48%

Сьогодні зранку зовнішній фонд для українських акцій негативний. Російські індекси акцій торгуються в «червоні зоні», азійські – змішано та переважно в мінусі. Вчора фондові індекси США: S&P 500 та Dow Jones Industrial Average закрились з невеликим мінусом при малих обсягах торгів і ф’ючерси на них сьогодні теж в негативній зоні. Після вчорашнього зниження на 0,7% індекс УБ все ще залишається коло максимуму за кілька місяців, тож сьогодні імовірно очікувати в середньому слабкої негативної динаміки на фондовому ринку України. 

Індекс ISM в секторі послуг в США – випереджаючий індикатор економічної активності в секторі виріс до 56 з 52,2 у червні, значно перевершивши очікування економістів - 53. Значення вище 50 вказує на зростання в секторі.

Вперше з березня 2009 року комбінований  індекс ринків (EMI) країн БРІК (Бразилія Росія, Індія, Китай), який веде банк HSBC – індекс складений по опитуванням менеджерів - PMI в секторі промислового виробництва, знизився до значення нижче 50 - 49,4 в липні в порівнянні з 50,6 у червні. Це показує, що виробництво в цих найбільш крупних економіках країн, які розвиваються скорочується. Графіки індексів акцій США та інших розвинутих країн і графіки фондових індексів країн, які розвиваються останнім часом розходяться: перші зростають, другі знижуються. Колись ця ситуація має змінитись на протилежну, але імовірно не самим найближчим часом.

Новини емітентів

Мотор Січ.

1. Повітрянодесантні війська РФ зацікавлені в прийнятті на озброєння російської армії українсько-російських літаків Ан-124 "Руслан" і Ан-70, повідомив командувач ВДВ генерал-полковник Володимир Шаманов. "Ми зацікавлені і в тому, щоб Ан-124 вирішував завдання в інтересах ВДВ, і (щоб) надійшов на озброєння Ан-70", - сказав генерал на прес-конференції в центральному офісі "Інтерфаксу" у Москві. За його словами, ВДВ зацікавлені в розвитку відносин з ОКБ "Антонов". В.Шаманов нагадав, що в Ульяновську почалося відновлення виробництва літака Ан-124.

2. За прогнозами експертів, виробництво транспортного літака Ан-178 може початися в 2014 році. Таку думку в коментарі УНН висловив радник директора ДП "Харківський машинобудівний завод" ФЕД "Володимир Дерлюк, передає інтернет-видання "Дєло".

"Ан-178 - це машина, яка на сьогоднішній день ще не випускається, вона поки не серійна і зараз проходить випробування. Думаю, його виробництво на державному підприємстві "Антонов" за сприятливих умов може початися в 2014 році, тоді ж ми і почнемо виготовляти агрегати для цих літаків ", - сказав Дерлюк.

Транспортний літак Ан-178 з максимальною вантажопідйомністю 18 тонн і дальністю польоту 4 тис. км. схожий за силуетом вантажної кабіни на літаки С-160 і Ан-12, але буде випереджати їх по льотних характеристиках.

3. На запорізькому АТ "Мотор Січ" буде виготовлятися авіаційний двигун Д-727 для цивільної версії військово-транспортного літака Ан-70, повідомив журналістам президент "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.

Однією з причин такого рішення стало те, що темпи реалізації проекту Ан-70 дещо сповільнилися. "Незважаючи на те, що всі рішення на цей рахунок між військово-політичним керівництвом Росії та України залишаються в силі", - сказав В. Богуслаєв.

4. Обговорюється злиття серійного виробника двигунів «Мотор Січ» та розробника двигунів «Івченко прогрес».

Коментар: Мотор Січ має декілька перспективних напрямків розвитку бізнесу. Найбільшим замовленням може виявитись програма відновлення виробництва АН-124 (участь в проекті Мотор Січі – замовлення на першому етапі на 1,2-1,4 млрд. доларів США). Другою-третьою за значимістю може виявитись програма АН-70 військова та цивільна та третьою – другою програма АН-178 (в залежності від обсягів замовлень на літаки).

Це рух в правильному напрямку. Однак проблема полягає в політичній складовій і готовності Росії в поточних умовах реалізувати ці програми.

Що стосується злиття виробника та розробника авіаційних двигунів – це цілком логічний крок, форма існування цих одиниць прийнята в усьому світі. Стратегічно це правильно. Однак умови злиття незрозумілі і коментувати тут щось важко. «Івченко-прогрес» більш засекречена організація, ніж «Мотор Січ», що в свій час і було перепоною для злиття на якому вже тоді настоював керівник  «Мотор Січі» Богуслаєв.

·  сайт "КІНТО"

·  тел. (044) 390-57-60

Настроение рынка на 6 августа 2013
Падение
4 1
Рост
Комментарии и премаркет этого дня:
До конца недели рынки могут двигаться во флэте
Альтана Капитал
Премаркет
Инвестиционная группа ІТТ


Copyright © Українська біржа, 2008-2025. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду