Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
Понеділок, 16.12.2019 15:30
Русский Русский English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Вторник, 15 мая 2012

Коментар по акціях ПАТ «Мотор Січ»

КІНТО
Рекомендация: MSICH, Мотор Січ, азпокупать

Динаміка ціни акції ПАТ «Мотор Січ» залишається традиційно кращою порівняно з динамікою індексу УБ. Позитивний відрив динаміки ціни акції від індексу УБ становить від 4 в.п. на тижневому інтервалі до 26 в.п. на часовому інтервалі у три місяці.

Фінансові результати ПАТ «Мотор Січ»  за 1кв. 2012 р. порівняно з 1 кв. 2011 р. демонструють позитивну динаміку зростання. Чистий дохід в 1 кв. 2012 р. порівняно з 1 кв. 2011 р. зріс на 43%; валовий прибуток – на 34%; EBITDA – на 67%; чистий прибуток – на рекордних 152%. Рентабельність діяльності залишається на високому рівні. Рентабельність за чистим прибутком зросла з 21%, до 37%.

Фінансові результати 1 кв. 2012 р. гірші за 4кв.2011 р. за винятком чистого прибутку, що зріс на 19%, до 565 млн. грн. Така циклічність є характерною для компанії, а зростання чистого прибутку та рентабельності за ним, очевидно, вказує на початок поширення пільг передбачених Податковим кодексом України на реалізовану продукцію, витрати на виготовлення якої здійснювались після набуття кодексом чинності.

В інформаційному просторі своєї ваги набувають повідомлення щодо проекту Ан-70. Після закінчення, запланованих на 2012 р., випробувань даного літака можна буде перейти до етапу його серійного виробництва. На даний момент триває обговорення умов створення СП за участю «Івченко-Прогрес» (Україна) та «Салют» (Росія) з виготовлення двигунів Д27, якими комплектуватиметься Ан-70. Підписання відповідного договору очікується в травні цього року. Ключовим моментом є вимога передачі в СП прав інтелектуальної власності на двигун від Мотор Січі, однак дане питання поки що не вирішене.

Іншою вартою уваги новиною є початок збірки на потужностях ВАТ «Авиастроитель» (Росія) прототипу двигуна 5-го покоління для літака МС-21. Очікується, що у 2020 р. МС-21 замінить Ту-154, а ще через кілька десятиліть стане наймасовішим лайнером в Росії. Вплив даної новини для ПАТ «Мотор Січ» наразі є нейтральним, – краще дану інформацію можна буде оцінити після результатів випробування прототипу, що з’являться у червні. Загалом перспективи МС-21 є достатньо віддаленими для суттєвого впливу, а сильну конкуренцію Мотор Січі скоріше може скласти двигун PW1000G виробництва Pratt & Whitney, ніж російський аналог.

Наразі акції компанії торгуються за трейлінговими коефіцієнтами EV/S = 0,74; EV/EBITDA = 1,8; P/E= 2,8, що вказує на наявний потенціал зростання ціни акції. Виходячи з динаміки фінансових результатів компанії, подальших перспектив діяльності, сьогоднішньої ціни акції та фундаментальної оцінки компанії, підтверджуємо рекомендацію купувати акції ПАТ «Мотор Січ».


Другие рекомендации по инструменту
19 августа 2014
АРТ КАПИТАЛ
26 октября 2012
КІНТО
30 мая 2012
КоммерсантЪ, №84 (1574)
16 февраля 2012
Аналитический департамент SORTIS


Copyright © Українська біржа, 2008-2019. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: 01004, м.Київ, вул. Шовковична, 42/44, Бізнес-центр «Горизонт», поверх 1
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду